مجله

5تا از گران ترین ویپ ها که ندیده‌اید!

the-most-expensive-vapes-in-the-world

گران ترین ویپ‌های جهان

وقتی به گران ترین ویپ و معتبرترین توتون‌ها فکر می‌کنید، به طور خودکار به سیگارهای کوبایی فکر خواهید کرد. یک جعبه می‌تواند چند صد دلار هزینه داشته باشد تا تجربه‌ای لوکس را فراهم کند.

اما با افزایش محبوبیت ویپینگ، ما را به فکر انداخت… گران ترین ویپ جهان چیست؟ اگر پول کافی دارید، چه چیزی می‌توانید بخرید؟

وقت آن است که ببینیم افراد دیگر چگونه زندگی می‌کنند و با لوکس ترین ویپ های دنیا ویپ می‌کنند! خود را آماده کنید زیرا برخی از این قیمت‌ها شما را شگفت‌زده خواهند کرد.

در انتهای مطلب، گران ترین ویپ دنیا با قیمت 54 میلیارد تومان در سال 2024 را خواهید یافت!

5- گران ترین ویپ GEPETTO ELITE V2 به قیمت 2,500 دلار

گران ترین ویپ gepetto

شرکت Gepetto اولین شرکتی بود که به تولید انبوه و عرضه ویپ مدهای سفارشی به جهان پرداخت و سایر تولیدکنندگان ویپ را به ایجاد مدل‌های خاص خود ترغیب کرد.

Elite V2 حدود 110 میلی‌متر ارتفاع، 25 میلی‌متر عرض و 35 میلی‌متر عمق دارد. کانکتور آن 23 میلی‌متر عرض دارد و برای سازگار بودن با تمامی اتومایزرهای شما، به داخل فرورفته و دارای یک 510 قابل تنظیم با پین اتصال برنجی است.

ویپ Elite V2 دارای کلید شلیک Mitec است که به گونه‌ای قرار گرفته که استفاده از آن با انگشت اشاره یا شست راحت باشد. درپوش باتری به راحتی باز و بسته می‌شود و دارای یک پیچ طلایی است که برای جلوگیری از لرزش باتری تنظیم می‌شود.

تمام محصولات Elite V2 دست‌ساز هستند، که به آن‌ها حس شخصی‌تری می‌دهد و به همین دلیل قیمت بالایی دارند. هر مدل از چوب دست‌ساز ساخته شده است، به این معنی که هیچ دو مدلی شبیه هم نیستند.

به دلیل خاص بودن آن‌ها، می‌تواند دستیابی به آن‌ها دشوار باشد و جنگ‌های مزایده‌ای ایجاد شود که قیمت‌ها را افزایش می‌دهد. اگر به دنبال خرید یکی برای خود هستید، ممکن است بیش از 3000 دلار هزینه کنید.

4- گران ترین ویپ OTTO CARTER به قیمت 3,000 دلار

ویپ ماد otto carter

این ویپ مدها بیشتر یک اثر هنری هستند تا یک ویپ مد. ویپ مد Otto Carter به نام هنرمند مرموز خودش نام‌گذاری شده و این شاهکارها واقعاً شگفت‌انگیز هستند.

Carter یک حکاک ماهر است و اگر بخواهید از خدمات او استفاده کنید، باید به جیب‌های خود عمیق‌تر نگاه کنید زیرا حتی ساده‌ترین آثار او بیش از 1000 دلار هزینه دارد.

حکاکی مدرن از فناوری برش لیزری بهره می‌برد که اشتباهات طراحی را از بین می‌برد و هزینه‌های انسانی را کاهش می‌دهد.

حکاکی دستی فرآیندی بسیار کاربر و زمان‌بر است، بنابراین شما مطمئناً یک طراحی کاملاً منحصر به فرد و سفارشی دریافت خواهید کرد.

3- گران ترین ویپ TOP HAT MODS به قیمت 10,000 دلار

ویپ top hat mods TI 26650

شما ممکن است با برند Top Hat آشنا باشید و بسیاری از محصولات آن‌ها را با حدود 50 دلار خریداری کنید. این مدل خاص TI 26650 است، اما ممکن است تعجب کنید که چرا این ویپ مد 10000 دلار قیمت دارد.

این ویپ مد دست‌ساز است و یکی از زیباترین مدهای موجود است. کیس تیتانیومی آن با انتخاب زیبایی از چوب‌ها ساخته شده است و دارای یک سبک شیک و بی‌نظیر است. همچنین بسیار راحت در دست قرار می‌گیرد، شما نخواهید خواست آن را کنار بگذارید.

این ویپ مد دارای باتری SX350j، درپوش باتری SS و قابلیت تنظیم دستی/پیچ معکوس برای بهبود عملکرد است.

انحصاری بودن این مدل باعث شده که از فروشگاه Top Hat Mods به فروش برسد، به این معنی که اگر پول یا انگیزه‌ای برای خرید این دستگاه دارید، باید از فروشگاه‌های شخص ثالث خرید کنید.

اگر فکر می‌کردید این ویپ مد گران است، هنوز دو مدل دیگر باقی مانده که TI 26650 را در این لیست کاملا فراموش خواهید کرد.

2- گران ترین ویپ MAGIC VALLEY VAPORS SX350J DUAL MOD 18650 به قیمت 109,000 دلار

ویپ MAGIC VALLEY VAPORS SX350J DUAL MOD 18650

آیا تا به حال به داشتن یک چاپگر سه‌بعدی و ساخت ویپ مد خود فکر کرده‌اید؟ این دقیقاً همان کاری است که Magic Valley Vapors انجام داد و در تاریخ ویپینگ انقلابی ایجاد کرد.

این چاپ به گونه‌ای طراحی شده که از کانکتور Fat Daddy Vapes 510 با ضخامت کمتر از 2.5 میلی‌متر استفاده می‌کند. این ‘چاپ’ امکان تغییر باتری بدون استفاده از ابزار را فراهم می‌کند و دارای فرم کامپکت با ارتفاع کمتر از 3.6 اینچ، عرض کمتر از 2.4 اینچ و ضخامت کمتر از 1.5 اینچ در مرکز آن، ضخیم‌ترین نقطه آن است.

اگر علاقه‌ای به ساختن ویپ مد خود با چاپگر سه بعدی ندارید، باید بیش از 100,000 دلار هزینه کنید تا با این دستگاه ویپ کنید، که ممکن است حتی از خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنید گران‌تر باشد!

با این حال، حتی با این قیمت، این ویپ مد هنوز به گران‌ترین ویپ مد جهان نزدیک نمی‌شود…

1- گران ترین ویپ جهان: SOFIA FROM SHISHA STICKS به قیمت 887,000 دلار

عکس گران ترین ویپ دنیا 54 میلیارد تومان!

این گران ترین ویپ دست ساز دنیاست با قیمت 54 میلیارد تومان در سال 2024

اگر عنوان را خوانده‌اید و فکر کرده‌اید که ما شوخی می‌کنیم، اشتباه می‌کنید.

با قیمت عظیم 887,000 دلار، این گران‌ترین ویپ مدی است که تاکنون خریداری شده است. این قیمت بزرگ به دلیل پوسته الماس، کریستال و طلای آن به دست آمده است. به طور خاص، دارای یک دکمه شلیک طلای 24 عیار، شیشه Murano ایتالیایی دست‌دمیده و 246 قطعه الماس 2 عیار است.

نوک ویپ با یک الماس بیضی 6 عیار مجهز شده که گزارش شده تنها ارزش آن بیش از 60,000 دلار است.

با این حال، حتی اگر می‌توانستید این جواهر را بخرید، نمی‌توانید آن را به دست آورید. Shisha Sticks به سفارش یک میلیاردر روسی این ویپ مد را ساخته است که می‌خواست دوست دختر خود را برای تولدش شگفت‌زده کند.

جزئیات ویپ SOFIA FROM SHISHA STICKS

اما خیلی ناراحت نشوید. مطمئنیم که اگر چنین پولی برای خرج کردن داشتید، می‌توانستید چیزی به همان اندازه باشکوه و منحصر به فرد بدست آورید.

نتیجه‌گیری

و این نتیجه‌گیری از 5 ویپ مد گران‌قیمت جهان است. داشتن یکی از این‌ها شما را در طبقه برتر ویپرهای جهان قرار می‌دهد. نظرات خود را در مورد این دستگاه ها یعنی گران ترین ویپ های جهان در بخش کامنت با ما درمیان بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید